reede, 16. november 2012

NÄDAL MÖÖDAS

Nädal sai nii kiiresti otsa!! Vabandan, et meie tegemistest aru ei andnud!
Kuid võtan asja siiski kergelt kokku - aluseks pildimaterjal. Muidugi, päevast päeva teie laste tegemisi kirjeldades on asi põhjalikum ja lihtsam, aga vahelduseks saab niigi hakkama.
 Mis hommik see oligi?? 
No oli see mis ta oli, kuid lapsed pidid võtma ritta pikkuse järjekorras. Egon abistas õige rea saamisel.
Põhirõhk oli selles tegeluses tasakaalul: liivakotiga tehti sada imet: kõnniti, kükitati, seisti, tehti igasuguseid harjutusi....ja kõige lõpuks tuli liivakott kahe varba vahele võtta, ilma et kätt külge panemata. Laste näod moondusid igas suunas - see aitas kaasa.Väga huvitav oli!!! 
 Vaadake selle teate kellaaegu! 
Ärge väga varakult lasteaeda tormake - meie spordime!
 Rääkisime sel nädalal ametitest. 
Meie võtsime põhjalikuma vaatluse alla isa ja ema ametid ja kodused tööd. 
Lapsed teavad oma ema-isa tööst väljaspool kodu väga vähe!! 
lapsed küsisid teie käest, emad ja isad, mis on sinu töö juures kolm tähtsat asja ja mis on sinu jaoks sinu töös kerge, mis raske. Vastuseid tuli väga vähe!!! Lapsed laiutasid käsi, et ei saanudki vastuseid. Kõige enam jäin rahule Elis Kristeni isa vastusega - kerge on siis, kui tööd hästi teed! Ja ka raske asi oli lapsele konkreetne ja täpne antud. Aitäh! 
 Siin on meie kolme päeva töö: esimesel päeval tegime vesivärvidega tausta, teisel päeval joonistasime isa ja ema, alustasime ka koduste töövahendite lõikamise/kleepimisega ning kolmandal päeval lõpetasime. Lapsed olid väga südamega asja juures ja teadsid, millest kodus puudust tuntakse või mida vaja osta.
 Muusikatunnid on mõnusad! Seal võin end ka lapsena tunda. 
 Lauri keerab siin  pildil pilli, mille heli tekitamiseks ainult käe rannet võib liigutada. See oli vist esmaspäeval. Täna igatahes mängisime lahedat laulumängu, kus sõnad olid mulle väga rasked - no ei jäänud meelde!!!
" Sip-Sip" sai läbi.
Mattias lubas raamatu koju viia ja ema loeb veel kord ette. Nii väga meeldis poisile see raamatuke. 
Lugesin ühel lõunal eesti muinasjuttu "Veealused". Terve muinasjutt on siin pildil. Laske lastel jutustada ja arutlege, miks nii juhtus.
 Ja üldse - väga vähe loete lastele unejutte!!! Kuulamisoskus ja analüüsivõime on koolis kaks väga tähtsat asja!!!!

 See oravaga tööleht oli meil juba ammu pooleli. Lõpuks saime selle ka tehtud!
1. Häälisime-lugesime-kirjutasime 8 sõna. Kirjutamise koht pidi ka õige olema -all, peal, kohal, kõrval - kuula ja kirjuta õigele kohale!2. Joonista oravale oksad hüppamiseks! 3. Orav soovib söömiseks 3 käbi. 4. Kirjuta sõna ORAV kaks korda! See on võluorav - värvi nagu soovid!!!Aega kulus 35 minutit.
Meie hea Regyta - alati abivalmis, mõistev ja tark. 
Seekord rääkis/õpetas Regyta, kuidas toimida kui verd jookseb.
Sai selgeks, et... 
...pane külm lapp või jääkott peale!!
...kui sõrm katki, ära haavale vatti pane!
....puhasta haava puhta veega, kui muud pole!
Las ema näitab, kus vajadusel leiad puhastusvahendid ja sidemed!
Siin need puhastusvahendid on! See vasakpoolne, nimega BURNSHIELD, võtab ära valu.
Ja nüüd algas tõsine töö! Sidumist sai proovida iga laps. 
Sidumise käigus rääkis Regyta, et ravimikapist ei tohi ise ühtki rohtu võtta!! Ravimeid annavad sulle vaid ema ja isa.

Tänane päev, reede, oli eriline selle poolest, et ...

...külas käis meie endine rühmakaaslane ja hea sõber Henry. Poiss on juba soome keele selgeks saanud ja rootsi keele kah!Sõime Henry toodud komme ja mängisime koos. Tore, 
et tulid, Henry! Ootame sind ikka ja jälle!!
...õue saime vaid tuletõrjetrepi kaudu ja tagasi samuti. 
Emad ja isadki pidid seda treppi kasutama. 
Esmaspäeval on meid uue kattega trepid ees ootamas.
Karl ja Kevin olid une juba ära maganud, kui mängumaja sõimerühma väljakule maha laadima hakati. Kevini üllatus oli suur - tema oli arvanud, et majad ikka lasteaia õues valmis ehitati. Poisid imestasid, et üks mees saab üksinda hakkama, kedagi pole appi vaja!

MÕNUSAT NÄDALAVAHETUST!

Kommentaare ei ole: